Kiedy kierownica jest zamontowana bezpośrednio na wale silnika, nie ma napędu pasowego ani przekładni, które osłabiałyby efekt sprzężenia zwrotnego . Direct Drive to oczywisty wybór wszystkich zawodowych kierowców i entuzjastów wyścigów symulacyjnych, a teraz jest dostępny dla szerszego grona odbiorców.
MAKSYMALNA SIŁA.
Baza kierownicy DD Pro zawiera mocny zasilacz , który zapewnia wysoką wydajność silnika z napędem bezpośrednim.
MOMENT OBROTOWY 5 NM.
Dzięki wysokiej jakości komponentom serwomotor działa w trybie 5 Nm. Zapewnia to silne sprzężenie zwrotne, w wyniku czego będziesz wyraźniej odczuwał subtelne sygnały. Aby wejść na poziom wyżej wystarczy dokupić mocniejszy zasilacz Boost Kit 180W aby odblokować pełnię potencjału konstrukcji DD Pro do 8Nm.
MAŁY ROZMIAR. OGROMNA WYDAJNOŚĆ.
Tak wysoki poziom momentu obrotowego można utrzymać bez konieczności aktywnego chłodzenia, a wytłaczana i obrabiana maszynowo aluminiowa obudowa pełni rolę ramy konstrukcyjnej i radiatora.
MOMEMNT OBROTOWY WPROST DO TWOICH RĄK.
W 100% niestandardowy silnik został opracowany w Niemczech specjalnie do wyścigów symulacyjnych. Zapewnia rewelacyjną wydajność dzięki opatentowanej technologii FluxBarrier, przekazując dłoniom niuanse szczegółów sprzężenia zwrotnego z niezwykłą przejrzystością.
WYDAJNY I RESPONSYWNY.
Nasza opatentowana technologia FluxBarrier oznacza, że niesamowite działanie sprzężenia zwrotnego mieści się w niewielkiej obudowie. Niska masa obrotowa elementów wewnętrznych, w tym osi kierownicy wzmocnionej włóknem węglowym, zapewnia optymalną reakcję i przyspieszenie.
ZAAWANSOWANE FILTRY.
Ciesz się zrównoważonym sprzężeniem zwrotnym dzięki standardowemu menu strojenia, nie martwiąc się o ustawienia. Menu zaawansowanego strojenia odblokowuje wszystkie filtry, dzięki czemu możesz precyzyjnie dostroić siłę, płynność i mechaniczne wyczucie siły sprzężenia zwrotnego, nawet podczas jazdy.