- Opis
Opis
Replika w skali 1:1.
Oficjalnie licencjonowana przez McLaren Automotive Limited, jest to pełnowymiarowa, szczegółowa reprodukcja kierownicy używanej w samochodach wyścigowych McLaren GT3. Ogólny kształt, a także rozmiar przełączników, łopatek i pokręteł są oparte na oryginalnych danych McLaren CAD.
DOSKONAŁY DESIGN.
Kierownica CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 to udoskonalona wersja oryginału, z przeprojektowaną elektroniką dla lepszej wydajności i trwałości. Czwarty obrotowy enkoder prawdziwej kierownicy GT3 został zastąpiony białym, 1-calowym wyświetlaczem OLED.
OFICJALNIE LICENCJONOWANA NA XBOX®.
Zamontuj tę kierownicę na dowolnej kompatybilnej podstawie kierownicy FANATEC®, a cały system (wraz z podłączonymi urządzeniami peryferyjnymi, takimi jak dźwignie zmiany biegów, pedały czy hamulec ręczny) będzie działał na konsolach Xbox One® i Xbox Series X|S.
CSL DD. Teraz z QR2.
Przenieś tor wyścigowy do swojego domu dzięki wyjątkowej wydajności Direct Drive w kompaktowej konstrukcji. Teraz z QR2 doświadczysz jeszcze większej precyzji i szczegółów w force feedback.
Technologia napędu bezpośredniego FANATEC®.
Gdy kierownica jest zamontowana bezpośrednio na wale silnika, nie ma napędu pasowego ani zębatego, który osłabiałby efekty sprzężenia zwrotnego siły. Wybierz Direct Drive firmy Fanatec i przeżyj swoje ulubione symulacje wyścigowe tak, jak zamierzyli twórcy.
Podłącz i graj.
Nasze silne relacje z twórcami gier oznaczają, że CSL DD ma szeroką kompatybilność i spójne zachowanie w wielu popularnych tytułach. Standardowe menu strojenia zostało uproszczone, co pozwala początkującym na szybkie rozpoczęcie bez konieczności martwienia się o ustawienia. Zaawansowane menu strojenia pozostaje dla entuzjastów.
Maksymalna siła.
Pakiet CSL DD QR2 (8 Nm) obejmuje zestaw Boost Kit 180, czyli mocny zasilacz o mocy 180 W, który uwalnia pełną wydajność silnika z napędem bezpośrednim.
Wydajny i responsywny.
Wydajność technologii silnika CSL DD oznacza, że dynamiczna siła sprzężenia zwrotnego mieści się w małej przestrzeni. Jest to również pierwszy silnik przemysłowy wyposażony w wał silnika z kompozytu włókna węglowego, który znacznie zwiększa responsywność i przyspieszenie dzięki niskim masom obrotowym.
Maksymalny moment obrotowy 8 Nm.
Dzięki dołączonemu zestawowi Boost Kit 180 CSL DD działa w trybie 8 Nm. Zapewnia to znacznie silniejsze sprzężenie zwrotne, a w rezultacie subtelne sygnały będą również wyraźniej odczuwalne. Ten wysoki poziom momentu obrotowego można utrzymać bez potrzeby aktywnego chłodzenia, a wytłaczana i obrabiana CNC aluminiowa obudowa działa jako strukturalne podwozie, a także radiator.
Jedź swoją drogą.
CSL Elite Pedals V2 łączą się bezpośrednio z dowolną obsługiwaną podstawą FANATEC® Wheel Base za pomocą dołączonego kabla RJ12. Alternatywnie można ich używać jako samodzielnego urządzenia USB (na komputerze) za pomocą dołączonego kabla USB. Pozycję pedału można regulować na boki wzdłuż podpórki pięty, a zestaw można łatwo skonfigurować jako zestaw dwóch pedałów.
CZUJNIKI MAGNETYCZNE.
Zarówno osie przepustnicy, jak i hamulca wykorzystują precyzyjne czujniki Halla. Dzięki pomiarowi położenia pedału za pomocą magnesów system jest bezkontaktowy, co oznacza brak zużycia czujników i stałą wydajność.
Pamięć mięśniowa.
Czujnik tensometryczny mierzy ciśnienie, a nie położenie. Dostrojony do rzeczywistych 90 kg (regulowanych) przy płycie pedału, ten realistyczny poziom oporu trenuje pamięć mięśniową, a Ty będziesz hamować pewnie i precyzyjnie za każdym razem.