MAŁY ROZMIAR. OGROMNA WYDAJNOŚĆ.
Tak wysoki poziom momentu obrotowego można utrzymać bez konieczności aktywnego chłodzenia, a wytłaczana i obrabiana maszynowo aluminiowa obudowa pełni rolę ramy konstrukcyjnej i radiatora.
MOMEMNT OBROTOWY WPROST DO TWOICH RĄK.
W 100% niestandardowy silnik został opracowany w Niemczech specjalnie do wyścigów symulacyjnych. Zapewnia rewelacyjną wydajność dzięki opatentowanej technologii FluxBarrier, przekazując dłoniom niuanse szczegółów sprzężenia zwrotnego z niezwykłą przejrzystością.
WYDAJNY I RESPONSYWNY.
Nasza opatentowana technologia FluxBarrier oznacza, że niesamowite działanie sprzężenia zwrotnego mieści się w niewielkiej obudowie. Niska masa obrotowa elementów wewnętrznych, w tym osi kierownicy wzmocnionej włóknem węglowym, zapewnia optymalną reakcję i przyspieszenie.
ZAAWANSOWANE FILTRY.
Ciesz się zrównoważonym sprzężeniem zwrotnym dzięki standardowemu menu strojenia, nie martwiąc się o ustawienia. Menu zaawansowanego strojenia odblokowuje wszystkie filtry, dzięki czemu możesz precyzyjnie dostroić siłę, płynność i mechaniczne wyczucie siły sprzężenia zwrotnego, nawet podczas jazdy.