Thrustmaster T248 Hybrid Drive Kierownica Xbox PC 4460182

W magazynie
SKU: THRUSTT248X Kategorie: ,

1.299,00 

Opis

Thrustmaster T248 Hybrid Drive Kierownica do Xbox i PC

  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • kompatybilność: Xbox Series S/X , Xbox One S/X , PC
  • kod producenta: 4460182

Zawartość:

  • Kierownica T248 z hybrydowym mechanizmem Force Feedback oraz wbudowanym wyświetlaczem
  • Obręcz ze skórzaną okładziną na zewnętrznej powierzchni koła kierownicy
  • Zestaw pedałów T3PM (sprzęgło, gaz, hamulec)
  • Klamra do zamocowania do blatu
  • Przewody i zewnętrzny zasilacz
  • Instrukcja obsługi
  • Ulotka z informacjami o gwarancji

Wymiary:

  • Waga: 9kg
T-HD – Thrustmaster Hybrid Drive
Sercem kierownicy jest Hybrydowy system Force Feedback , którego zakres można zmieniać w 3 trybach wprost z poziomu obręczy. Wbudowany optyczny czujnik położenia gwarantuje pełen mocy, precyzji i szybkości system sprzężenia zwrotnego.Dzięki dodatkowej mocy (nawet o 70% wyższej niż w poprzedniej hybrydowej kierownicy wyścigowej Thrustmaster, czyli TMX) T248 pomaga graczowi zdominować zmagania na torze.
T-RDD – Thrustmaster Race Dash Display
Dzięki wbudowanemu w obręcz wyświetlaczowi będziesz w stanie w pełni kontrolować parametry zarówno samej kierownicy jak i danych telemetrycznych przekazywanych bezpośrednio z symulacji. Na wyświetlaczu mogą byś pokazywane różne informacje ( w zależności od kompatybilnej gry) takie jak aktualna prędkość, pozycja na torze, numer biegu, czas okrążenia. Wyświetlacz kierownicy T248 udostępnia ponad 20 różnych ekranów, umożliwiając ręczną regulację szeregu ustawień (wybór rodzaju siłowego sprzężenia zwrotnego, kąta obrotu kierownicy itp.)
T-MP – Thrustmaster Magnetic Paddles
Dwie manetki magnetyczne, łączące pomiar położenia kierownicy za pomocą technologii HEART z efektem sprężyny magnetycznej, zapewniają nowe doznania wyścigowe, umożliwiają wyjątkowo szybką zmianę przełożeń, a za sprawą wyraźnie odczuwalnej, precyzyjnej aktywacji (z czasem reakcji na poziomie 30 ms) pomagają uniknąć błędów podczas jazdy.Ta zastrzeżona technologia, wykorzystująca bezstykowy, a więc i całkowicie bez tarciowy układ magnesów, pozwala także uzyskać nieosiągalną wcześniej żywotność produktu — nawet w przypadku najbardziej długotrwałych rozgrywek.
T3PM – Thrustmaster 3 Pedal Magnetic
Doskonal techniki hamowania i operowania pedałami wraz z zestawem czujników magnetycznych HEART , pozbawionych jakichkolwiek potencjometrów. Dzięki dołączonym sprężynom o różnej twardości będziesz w stanie dobrać odpowiedni poziom nacisku hamulca w stosunku do własnych preferencji. Idealnie płynny ruch i brak utraty precyzji z upływem czasu (co jest zjawiskiem charakterystycznym dla zwykłych zestawów pedałów wykorzystujących potencjometry) sprawiają, że T3PM stanowi ogromny, imponujący skok naprzód pod względem zarówno wszechstronności, jak i szybkości reakcji w grach.
DYNAMICZNE SIŁOWE SPRZĘŻENIE ZWROTNE
Kierownica T248 udostępnia 3 rodzaje siłowego sprzężenia zwrotnego (w tym gotowe ustawienia fabryczne), które są zgodne ze wszystkimi grami i mogą być regulowane podczas wyścigu bezpośrednio na kierownicy: FFB 1: poziom siłowego sprzężenia zwrotnego jest w 100% proporcjonalny do siły żądanej przez grę.FFB 2: siłowe sprzężenie zwrotne jest wzmocnione, co daje lepszą kontrolę podczas poślizgów. FFB 3: siłowe sprzężenie zwrotne jest dodatkowo wzmocnione, dzięki czemu gracz wyraźnie odczuwa wszystkie efekty związane z torem (krawężniki, ześlizgiwanie się z toru itp.).
25 PRZYCISKÓW CZYNNOŚCI
Jeśli uwzględnić 2 kodery dwupozycyjne (góra/dół) umieszczone na końcach środkowych ramion kierownicy, T248 zawiera niemal dwa razy więcej przycisków czynności niż poprzednie kierownice wyścigowe Thrustmaster (z serii TMX).Szeroki wybór przycisków fizycznych i wirtualnych sprawia, że użytkownik może bardzo elastycznie przypisywać elementy sterujące, niezależnie od rodzaju gry.

Informacje dodatkowe

Waga 9 kg
Wymiary 50 × 39 × 34 cm
Materiał wykończenia obręczy/gripów

Platforma

Producent

Rodzaj silnika

Rozmiar obręczy

System montażu bazy

Wyświetlacz

Moment obrotowy