- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
Pedały Asetek La Prima Sim Racing Pedals Zestaw Dwupedałowy
- Znakomity, radykalny i minimalistyczny industrialny duński design
- Wyprodukowano w Danii
- Regulowane ograniczniki pedałów
- Regulowane ustawienia ruchu pedałów
- Podstawa pedału i ramiona pedałów wykonane w całości z anodyzowanego na czarno aluminium
- Gładkie i przyjazne dla skarpetek płytki pedałów z anodyzowanego na czarno aluminium, umożliwiające wielogodzinne wygodne użytkowanie. Płytki pedałów można regulować w pionie
- Podstawa pedału ze zintegrowaną podpórką na piętę
- Kalibracje wykonane w RaceHub zostaną automatycznie zapisane w naszej pamięci EPROM (Erasable Programmable Read-Only Memory). Powoduje to kalibrację (ciśnienie, martwe strefy i inne), która pozostanie zapisana dla każdego symulatora/gry (musisz ustawić wartości 0 i 100% w grze)
- Tylko jedno połączenie USB z komputerem PC z podstawy pedału, niezależnie od wykorzystania 2 lub 3 pedałów
- Wszystkie regulowane funkcje mechaniczne są domyślnie oznaczone kolorem pomarańczowym
- Opracowana przez nas elektronika o rozdzielczości 16-bitów
- Łatwe dodanie pedału sprzęgła do zestawu skrzyni biegów i hamulca La Prima ™
- Zaprojektowany i przetestowany do ponad 1 000 000 aktywacji, co znacznie przekracza specyfikację jakiegokolwiek samochodu wyścigowego
- Wymiary
- Głębokość, szerokość i wysokość: 457 mm x 212 mm x 256 mm
- Waga: 3 kg
Kupując zestaw pedałów Asetek SimSports ®, kupujesz platformę, dzięki czemu późniejsza aktualizacja do Forte ® lub Invicta ™ jest prosta i łatwa! Po prostu kupujesz wybrany zestaw aktualizacyjny, a jedyne, za co płacisz, to samo uaktualnienie. Dzięki temu zakup zestawu pedałów La Prima ™ będzie przyszłościowy. Lepsze dla Ciebie – lepsze dla środowiska.
Układ hamulcowy
- Zgłoszony do opatentowania cylinder hamulcowy MLCPC™ (Mechanical Load Cell Powered Cylinder) zapewnia wrażenia z jazdy prawdziwym samochodem wyścigowym.
- Odlewane ciśnieniowo aluminiowe ramię pedału o zerowym luzie ze zintegrowanymi łożyskami kulkowymi o dużej wytrzymałości i tuleją z brązu w punkcie obrotu widełek
- Czujnik tensometryczny wykryje siłę do 180 kg na powierzchni płyty pedału przy użyciu najtwardszego elastomeru (4000N wciśnięty o 12 mm / do włączenia 2. stopnia) .
- Przekładniowy stosunek nacisku na pedał do ugięcia czujnika wagowego, zapewniający stałą i pełną rozdzielczość każdemu użytkownikowi, niezależnie od twardości elastomeru. 4000 punktów w zaledwie 12 mm wewnątrz cylindra MLCPC ™ od zwolnionego pedału do 2. stopnia na 1/5 ludzkiego włosa.
- Dwustopniowy system imitujący twarde i miękkie etapy prawdziwego samochodu wyścigowego
- Ręcznie regulowana początkowa twardość dotykowa, aby naśladować idealną odległość klocka hamulcowego od tarczy hamulcowej
- Ramię pedału zaprojektowane na siłę 200 kg i ciśnienie rozrywające do 700 kg!
Układ przepustnicy
- Odlewane ciśnieniowo aluminium ramię pedału o zerowym luzie.
- 16-bitowy bezprzewodowy magnetyczny czujnik położenia przepustnicy TPS (Throttle Position Sensor) bez zużycia mechanicznego i bezobsługowy
- Niestandardowe krzywe przepustnicy można regulować i w 100% dostosowywać w oprogramowaniu RaceHub ™ , aby naśladować otwieranie motylkowe prawdziwego samochodu wyścigowego. Na przykład krzywa liniowa w suchych warunkach i progresywna w mokrych warunkach
- Regulowany ogranicznik pedału
- Ramię pedału zaprojektowane na siłę 200 kg i ciśnienie rozrywające do 700 kg!
Kompatybilność
Produkty:
- Invicta™ Clutch System
- La Prima™ Clutch System
PC
(wsparcie dla konsol- w planach)
Platformy: Windows 10, 11
Gry
- Assetto Corsa
- Assetto Corsa Competizione
- DiRT Rally
- DiRT Rally 2.0
- F1 Series
- iRacing
- Project Cars 2
- rFactor 2
- I wiele innych (wszystkie gry, które akceptują urządzenia z bezpośrenim wejściem)
Informacje dodatkowe
Waga | 3 kg |
---|---|
Wymiary | 26 × 22 × 46 cm |