Fanatec Zaawansowany Zestaw Łopatek do zmiany biegów

Na zamówienie
Dostępność: Produkt dostępny na zamówienie SKU: FAN-PADDLE-MOD Kategorie: ,

999,00 

Dostępny w 7-10 dni roboczych

Opis

Podium Advanced Paddle Module: Najbardziej autentyczny system zmiany biegów w historii

Wyposażony w magnetyczne dźwignie zmiany biegów i czujniki Halla moduł Podium Advanced Paddle to optymalne ulepszenie kierownicy Fanatec.

Jakość motoryzacyjna

Obrabiana CNC aluminiowa klatka i 3-milimetrowe płytki łopatek z włókna węglowego w połączeniu z magnetycznymi manetkami zmiany biegów i podwójnymi analogowymi łopatkami tworzą autentyczny mechanizm najwyższej jakości.

Ulepszenie wiosła zgodnie ze specyfikacją Podium

Moduł Podium Advanced Paddle jest kompatybilny z kierownicami Fanatec, takimi jak ClubSport Steering Wheel F1® 2018, ClubSport Steering Wheel Formula V2.5 i ClubSport Universal Hub V2 (pełna lista kompatybilności znajduje się poniżej).

Podwójne łopatki sprzęgła w stylu F1

Dodaj dwie analogowe łopatki sprzęgła za kierownicą; używaj ich do optymalizacji ruszania lub skonfiguruj jedną jako hamulec ręczny. Możesz nawet jeździć bez pedałów, używając ich jako gazu i hamulca.

Niesamowita trwałość

Bezkontaktowe czujniki Halla o nieograniczonej żywotności oznaczają, że Twoje podwójne analogowe łopatki będą działać precyzyjnie i spójnie.

Coś więcej niż tylko podwójne sprzęgło

Łopatki umożliwiają pracę w czterech różnych trybach (na obsługiwanych kierownicach): tryb punktu zacięcia sprzęgła w stylu F1, tryb sprzęgła/hamulca ręcznego, tryb hamulca/przepustnicy i tryb osi mapowanej.

Podwójne łopatki magnetyczne

Wymień standardowy moduł zmiany biegów na dwa wejścia po każdej stronie, łatwo dostępne dla ważnych funkcji, takich jak DRS.

Sensacyjne wrażenia, niezrównana wydajność

Magnetyczne „klik” generuje solidne, pozytywne odczucie przy każdej zmianie biegów. Umożliwia szybką zmianę biegów. W zestawie znajdują się dwa zestawy łopatek, odpowiednie do małych i dużych kierownic.

Mechanizm bez sprężyn zapewniający trwałość

Działanie łopatki wykorzystuje silne magnesy zamiast sprężyn, tak jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym. Przełączniki klasy samochodowej w połączeniu z systemem magnesów zapewniają większą trwałość.

Ogólny:

  • Ulepsza piastę Podium Hub / ClubSport Universal Hub V2 (pełna lista kompatybilności poniżej)
  • Ulepsza kierownice Fanatec, takie jak ClubSport Formula V2 (pełna lista kompatybilności poniżej)
  • Jakość klasy samochodowej
  • 2 komplety łopatek do kierownic małych i dużych
  • Płyty wiosłowe wykonane z prawdziwego włókna węglowego o grubości 3 mm
  • Klatka wykonana z obrabianego CNC aluminium

Podwójne łopatki sprzęgła w stylu F1:

  • Dodaje dwie osie wejściowe analogowe do kierownicy
  • Wysokiej precyzji bezkontaktowy czujnik Halla o nieograniczonej żywotności
  • Umożliwia korzystanie z 4 trybów na kierownicach obsługujących tę funkcję:
  • Tryb punktu zacięcia sprzęgła F1, który można dostosować i zapisać w menu strojenia
  • Tryb sprzęgła/hamulca ręcznego
  • Tryb hamulca/przepustnicy
  • Mapowalny tryb osi analogowej
  • Solidna metalowa konstrukcja

Podwójne łopatki magnetyczne:

Zastępuje istniejącą łopatkę zmiany biegów i dodaje dwa dodatkowe przyciski, do których można łatwo uzyskać dostęp w celu korzystania z ważnych funkcji, takich jak DRS.

  • Zamiast stalowych sprężyn, tak jak w prawdziwych samochodach wyścigowych, zastosowano silne magnesy
  • Sensacyjne, solidne uczucie „kliknięcia”
  • Umożliwia szybką zmianę biegów
  • Brak sprężyny oznacza większą trwałość
  • Przetestowano w 1 milionie cykli

Kompatybilny z

  • ​Piasta podium
  • Kierownica ClubSport F1® 2018
  • Kierownica ClubSport F1® 2019
  • Kierownica ClubSport F1® 2020
  • Kierownica ClubSport F1® 2021
  • Kierownica ClubSport Formula V2
  • Kierownica ClubSport Formula V2.5 X
  • Kierownica ClubSport Formula V2.5
  • Kierownica ClubSport RS
  • Kierownica ClubSport BMW GT2 V2
  • Uniwersalna piasta ClubSport V2
  • ClubSport Universal Hub V2 dla Xbox
  • ​ClubSport Steering Wheel Universal Hub do konsoli Xbox One – (w niektórych egzemplarzach może występować martwa strefa na osi łopatek analogowych, główne magnetyczne dźwignie zmiany biegów i łopatki pomocnicze nie są narażone na działanie czynników zewnętrznych)

Niekompatybilny z

  • Kierownica ClubSport Formula Czarna / Karbonowa
  • Kierownica ClubSport F1® Esports
  • ​Kierownica ClubSport BMW M3 GT2
  • ​ClubSport Steering Wheel Universal Hub (wersja wycofana ze sprzedaży)
  • ​Kierownica ClubSport Porsche 918 RSR
  • Kierownica CSL P1 do Xbox One
  • Kierownica CSL Elite P1 do Xbox One
  • Kierownica CSL Elite P1 do PS4™ (od CSL Elite Racing Wheel)
  • Kierownica CSL Elite McLaren GT3

Co jest w zestawie:

  • Moduły lewy i prawy z fabrycznie zamontowanymi płytkami sprzęgła z anodowanego na złoto aluminium
  • Płytki zmiany biegów z włókna węglowego o grubości 3 mm do dużych kierownic (GT)
  • Płytki zmiany biegów z włókna węglowego o grubości 3 mm do małych kierownic (Formuła)
  • 4 dystanse P1806-10928 (do montażu płyty offsetowej)
  • 1 Klucz imbusowy WS2 (do montażu płyty)
  • 1 długi klucz imbusowy WS4 (do montażu APM)
  • 4 śruby M5x16-8.8 czarne (do montażu APM)
  • 4 śruby M3x12-8.8 czarne (do płyt środkowych z odsadzeniem)
  • 8 śrub M3x7-8.8 czarnych (do wszystkich płyt węglowych)