- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis
CSL DD. Nowy standard.
Technologia FANATEC® Direct-Drive trafia do serii CSL. Od subtelnego uginania ścianek bocznych po potężny moment obrotowy samonastawny, poczujesz wszystko z podwyższonym poczuciem realizmu.
Czekają na Ciebie wyjątkowo wyraźne i dynamiczne wrażenia sprzężenia zwrotnego siły Force Feedback’u.
PRZEWAGA NAPĘDU BEZPOŚREDNIEGO.
Gdy kierownica jest bezpośrednio zamontowana na wale silnika, nie ma napędu pasowego ani zębatego, który osłabiałby efekty sprzężenia zwrotnego siły.
Jasny wybór wszystkich profesjonalnych kierowców i entuzjastów wyścigów symulacyjnych jest teraz dostępny dla szerszej publiczności.
PODŁĄCZ I GRAJ.
Nasze silne relacje z twórcami gier oznaczają, że CSL DD ma szeroką kompatybilność i spójne zachowanie w wielu popularnych tytułach. Standardowe menu strojenia zostało uproszczone, co pozwala początkującym na szybkie rozpoczęcie bez konieczności martwienia się o ustawienia.
Zaawansowane menu strojenia pozostaje dla entuzjastów.
Moment obrotowy dla dłoni.
Silnik w 100% niestandardowy został opracowany w Niemczech specjalnie do wyścigów symulacyjnych.
Zapewnia sensacyjną wydajność dzięki opatentowanej technologii FluxBarrier, przekazując niuanse szczegółów force feedback do Twoich rąk z niezwykłą przejrzystością.
WYDAJNY I RESPONSYWNY.
Wydajność technologii silnika CSL DD oznacza, że dynamiczna siła sprzężenia zwrotnego mieści się w małej przestrzeni.
Jest to również pierwszy silnik przemysłowy wyposażony w wał silnika z kompozytu włókna węglowego, który znacznie zwiększa responsywność i przyspieszenie dzięki niskim masom obrotowym.
MOMENT OBROTOWY DO 8 NM.
Standardowy szczytowy moment obrotowy wynosi 5 Nm, a Boost Kit 180 (sprzedawany oddzielnie) odblokowuje pełne 8 Nm.
Ten wysoki poziom momentu obrotowego można utrzymać bez konieczności aktywnego chłodzenia, a wytłaczana i obrabiana CNC obudowa aluminiowa pełni funkcję zarówno ramy konstrukcyjnej, jak i radiatora.
Możliwość szybkiego demontażu.
CSL DD wykorzystuje szybkozłączkę klasy samochodowej, całkowicie aluminiową. Ten komponent jest wymienialny przez użytkownika, gotowy do przejścia na zupełnie nowy system QR2 (wkrótce).
Całkowicie aluminiowa konstrukcja i anodowana powierzchnia gwarantują wytrzymałość i trwałość, a także solidne połączenie z kierownicami Fanatec.
CECHY :
- System Direct-Drive zapewnia natychmiastową, szczegółową informację zwrotną o sile
- Liniowa, stała wydajność (szczytowy moment obrotowy 5 Nm)
- Opcjonalny zestaw Boost Kit 180 (sprzedawany oddzielnie) zapewnia maksymalną wytrzymałość (szczytowy moment obrotowy 8 Nm)
- Opatentowana, ekskluzywna technologia FluxBarrier optymalizuje wydajność i płynność pracy silnika
- Pełne wsparcie Fanatec SDK gwarantuje kompatybilność gier od razu po wyjęciu z pudełka dla wszystkich najważniejszych gier wyścigowych
- Standardowe menu strojenia pozwala początkującym na szybkie rozpoczęcie pracy bez konieczności martwienia się o ustawienia
- Zaawansowane menu dostrajania umożliwia entuzjastom precyzyjne dostrojenie charakterystyki sprzężenia zwrotnego siły do własnych preferencji podczas jazdy
- Czujnik położenia Halla o wysokiej rozdzielczości (bezkontaktowy), taki sam jak w serii Podium
- Oś skrętna wykonana z kompozytu wzmocnionego włóknem węglowym
- Bez wentylatora: obudowa podstawy osi wykonana jest z aluminium (pasywny radiator, główny element konstrukcyjny) z kompozytowymi zaślepkami
- Obrót: 2520 stopni (ograniczony elektronicznie, regulowany)
- System pierścieni ślizgowych (przetestowany pod kątem żywotności przez tysiące godzin) zapewnia bezprzewodowe przesyłanie mocy i danych do kierownic
- Szybkozłączka klasy samochodowej, wymienna
- System szyn z nakrętką teową po bokach i na spodzie umożliwiający łatwą regulację i montaż na sztywno
- Opcjonalny zacisk stołowy (sprzedawany oddzielnie), obsługuje grubość stołu od 5 do 60 mm
- Porty:
- Zasilacz
- USB-C do komputera / konsoli
- Fanatec DataPort-C
- Zmiana biegów 1
- Shifter 2 (tylko sekwencyjny)
- Pedał
- Hamulec ręczny
- Przednie gwintowane wkładki do akcesoriów Fanatec (np. ClubSport Static Shifter Paddles, dostępne osobno). Nie są przeznaczone do przedniego montażu podstawy kierownicy do podwozia/kokpitu symulatora wyścigowego.
Zgodne urządzenia peryferyjne:
- Kierownice Fanatec Podium
- Kierownice Fanatec ClubSport
- Kierownice Fanatec CSL
- Wszystkie pedały Fanatec (do pedałów bez złącza RJ12 mogą być wymagane kable adapterowe)
- Manetki zmiany biegów Fanatec ClubSport (w tym statyczne łopatki zmiany biegów ClubSport)
- Fanatec ClubSport Hamulec ręczny V1 i V1.5
- Kokpity Fanatec RennSport
- Zacisk stołowy ClubSport V2
- Zacisk stołowy CSL DD
- Zestaw Boost 180
- Uchwyty montażowe do podium (CSL DD zawiera nakrętki T M6 do montażu bocznego; uchwyty montażowe do podium wymagają użycia śrub i podkładek M6)
Platformy:
- PC: Ta podstawa koła jest kompatybilna z PC w połączeniu z kierownicą Fanatec. Sprawdź poszczególne strony produktów Steering Wheel pod kątem kompatybilności z podstawą koła.
- Xbox®: Ta podstawa kierownicy staje się kompatybilna z konsolami Xbox One® i Xbox Series X|S po użyciu z dowolną kierownicą Fanatec z licencją Xbox.
- PlayStation®: Ten produkt nie jest kompatybilny z żadną konsolą PlayStation® i nie można go uaktualnić w celu zapewnienia kompatybilności.
Informacje dodatkowe
Waga | 6,85 kg |
---|---|
Wymiary | 38 × 29 × 25 cm |
Producent | |
Moment obrotowy | |
Platforma | |
Rodzaj silnika | |
System montażu bazy |