Pedały Asetek Invicta Sim Racing Pedals Zestaw Dwupedałowy

Na zamówienie
Dostępność: Produkt dostępny na zamówienie SKU: 40-010-0000001 Kategorie: ,

3.999,00 

Dostępny w 4 dni robocze

Opis

Pedały Asetek Invicta Sim Racing Pedals Zestaw Dwupedałowy

  • Znakomity, radykalny i minimalistyczny industrialny duński design (zarejestrowany wzór wspólnotowy nr 009148265-0001/0002/0003)
  • Wyprodukowano w Danii
  • Regulowane ograniczniki pedałów
  • Regulowane ustawienia ruchu pedałów
  • Całkowicie czarna, anodowana aluminiowa podstawa pedałów i ramiona pedałów z kontrastowym cięciem obrabianym CNC
  • Całkowicie czarne anodyzowane aluminium, gładkie i przyjazne dla skarpetek pedały, umożliwiające wiele godzin wygodnego użytkowania. Płyty pedałów można regulować w pionie.
  • Podstawa pedału ze zintegrowaną podpórką na piętę i diodą LED RGB, którą można regulować, przyciemniać lub całkowicie wyłączać w  oprogramowaniu RaceHub
  • Kalibracje wykonane w RaceHub zostaną automatycznie zapisane w naszej EPROM (Erasable Programmable Read-Only Memory). Powoduje to, że kalibracja (ciśnienia, martwe strefy i inne) pozostanie zapisana dla każdego symulatora/gry (musisz ustawić wartość 0 i 100% w grze)
  • Tylko jedno połączenie USB z komputerem z podstawy pedału, niezależnie od wykorzystania 2 lub 3 pedałów
  • Wszystkie regulowane elementy mechaniczne mają domyślnie kolor pomarańczowy
  • Opracowana przez nas elektronika z 16-bitową rozdzielczością
  • Łatwe dodawanie pedału sprzęgła do kombinacji przepustnicy i hamulca
  • Zaprojektowany i przetestowany do +1 000 000 aktywacji, co znacznie przekracza wszelkie specyfikacje samochodów wyścigowych.Wymiary: Głębokość, szerokość i wysokość: 457 mm x 212 mm x 256 mm
    Waga: 3kg
Układ hamulcowy
Zgłoszony do opatentowania hydrauliczny cylinder hamulcowy THORP (Twin Hydraulic Opposing Rapid Pistons) zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy jak prawdziwym samochodem wyścigowym.Odlewane ciśnieniowo aluminiowe ramię pedału o zerowym luzie ze zintegrowanymi łożyskami kulkowymi o dużej trwałości i tuleją z brązu w punkcie obrotu widełek.Zrównoważona produkcja ze 100% ponownym wykorzystaniem odpadów.Czujnik ciśnienia klasy samochodowej.Zaprojektowany przez nas cylinder hamulcowy ma eleganckie detale obrabiane CNC, co dodaje całości wyjątkowego wyglądu.Trzy wymienne elastomery do regulacji twardości w połączeniu ze zintegrowanym fizycznym ogranicznikiem i komorą rozprężną, aby naśladować doskonałe wyczucie samochodu wyścigowego, a także nie przeciążać elastomeru.

Ręcznie regulowana twardość początkowa, aby naśladować idealną odległość klocka hamulcowego od tarczy hamulcowej.

Czujnik ciśnienia mierzy 0-100 barów – przetestowany pod kątem powtarzalnego ciśnienia 100 barów (ciśnienie rozrywające uszczelnienia 130 barów).

Ciśnienie 100 bar odpowiada 180 kg siły działającej na powierzchnię płyty pedału.

Cylinder hamulca hydraulicznego wykonany z kutego aluminium.

Ramię pedału zaprojektowane na siłę 200 kg i ciśnienie rozrywające do 700 kg!

Układ przepustnicy
Odlewane ciśnieniowo aluminiowe ramię pedału o zerowym luzie ze zintegrowanymi łożyskami kulkowymi o dużej trwałości i tuleją z brązu w punkcie obrotu widełek. Zrównoważona produkcja ze 100% ponownym wykorzystaniem odpadów.16-bitowy magnetyczny bezprzewodowy hall TPS (czujnik położenia przepustnicy) bez zużycia mechanicznego i bezobsługowy. Niestandardowe krzywe przepustnicy można regulować i w 100% dostosowywać w oprogramowaniu RaceHub , aby naśladować otwieranie motyla w prawdziwym samochodzie wyścigowym. Na przykład krzywa liniowa w suchych warunkach i progresywna w mokrych warunkach.Regulowana twardość pedału, skok i zatrzymanie.Wymienna sprężyna dla większego skoku twardości pedału.Ramię pedału jest zaprojektowane na siłę 200 kg i ciśnienie rozrywające do 700 kg!

Informacje dodatkowe

Waga 3 kg
Wymiary 26 × 26 × 46 cm