Opis
Pedały Asetek Forte Sim Racing Pedals
- Znakomity, radykalny i minimalistyczny industrialny duński design (zarejestrowany wzór wspólnotowy nr 009148265-0001/0002/0003)
- Wyprodukowano w Danii
- Regulowane ograniczniki pedałów
- Regulowane ustawienia ruchu pedałów
- Całkowicie czarna, anodowana aluminiowa podstawa pedałów i ramiona pedałów z kontrastowym cięciem obrabianym CNC
- Całkowicie czarne anodyzowane aluminium, gładkie i przyjazne dla skarpetek pedały, umożliwiające wiele godzin wygodnego użytkowania. Płyty pedałów można regulować w pionie.
- Podstawa pedału ze zintegrowaną podpórką na piętę i diodą LED RGB, którą można regulować, przyciemniać lub całkowicie wyłączać w oprogramowaniu RaceHub
- Kalibracje wykonane w RaceHub zostaną automatycznie zapisane w naszej EPROM (Erasable Programmable Read-Only Memory). Powoduje to, że kalibracja (ciśnienia, martwe strefy i inne) pozostanie zapisana dla każdego symulatora/gry (musisz ustawić wartość 0 i 100% w grze)
- Tylko jedno połączenie USB z komputerem z podstawy pedału, niezależnie od wykorzystania 2 lub 3 pedałów
- Wszystkie regulowane elementy mechaniczne mają domyślnie kolor pomarańczowy
- Opracowana przez nas elektronika z 16-bitową rozdzielczością
- Zaprojektowany i przetestowany do +1 000 000 aktywacji, co znacznie przekracza wszelkie specyfikacje samochodów wyścigowych.Wymiary: Waga: 3 kg , szerokość i wysokość: 457 mm x 212 mm x 256 mm
Zgłoszony do opatentowania cylinder hamulcowy MLCPC (Mechanical Load Cell Powered Cylinder) zapewnia wrażenia z jazdy prawdziwym samochodem wyścigowymOdlewane ciśnieniowo aluminiowe ramię pedału o zerowym luzie ze zintegrowanymi łożyskami kulkowymi o dużej trwałości i tuleją z brązu w punkcie obrotu widełekZrównoważona produkcja ze 100% ponownym wykorzystaniem odpadów na miejscuOgniwo obciążnikowe wykryje do 180 kg siły na powierzchni pedału z najtwardszym elastomerem 4000N wciśniętym o 12 mm / do momentu włączenia drugiego stopniaPrzekładnia między naciskiem na pedał a ugięciem ogniwa obciążnikowego zapewnia stałą i pełną rozdzielczość dla każdego użytkownika, niezależnie od twardości elastomeru. 4000 punktów w zaledwie 12 mm wewnątrz cylindra MLCPC od zwolnionego pedału do drugiego etapu 1/5 ludzkiego włosa.Dwustopniowy system naśladujący twarde i miękkie etapy prawdziwego samochodu wyścigowegoDwa wymienne elastomery do regulacji twardości w połączeniu ze zintegrowanym fizycznym ogranicznikiem i komorą rozprężną, aby naśladować wyczucie samochodu wyścigowego, a także nie przeciążać elastomerówRęcznie regulowana twardość początkowa, aby naśladować idealną odległość klocka hamulcowego od tarczy hamulcowejRamię pedału zaprojektowane na siłę 200 kg i ciśnienie rozrywające do 700 kg!
Odlewane ciśnieniowo aluminiowe ramię pedału o zerowym luzie ze zintegrowanymi łożyskami kulkowymi o dużej trwałości i tuleją z brązu w punkcie obrotu widełek.Zrównoważona produkcja ze 100% ponownym wykorzystaniem odpadów na miejscu16-bitowy magnetyczny bezprzewodowy hall TPS (czujnik położenia przepustnicy) bez zużycia mechanicznego i bezobsługowyNiestandardowe krzywe przepustnicy można regulować i w 100% dostosowywać w oprogramowaniu RaceHub, aby naśladować otwieranie motyla w prawdziwym samochodzie wyścigowym. Na przykład krzywa liniowa w suchych warunkach i progresywna w mokrych warunkachRegulowana twardość pedałuRegulowany skok pedałuRegulowany ogranicznik pedałuWymienna sprężyna dla większego skoku twardości pedałuRamię pedału zaprojektowane na siłę 200 kg i ciśnienie rozrywające do 700 kg!